2oo6 blir 2oo7

Mindre än en timma kvar nu. Jag känner på mig att 2007 kommer att bli ett bra år...mycket bättre än 2006, men det är ju iofs inte så svårslaget. 2006 var nog det sämsta året i mitt liv, men samtidigt var det nog också det bästa. Det började inte så bra (det var kanske inte det rätta ordvalet, sjukt dåligt skulle passa bättre)..men sen kom sommaren..karnelelval, bal och studenten. Bästa känslan i mitt liv - att få sluta skolan. Jag var såå trött på skolan de sista månaderna så det var inte sant, det var verkligen en befrielse att få sluta. Så kom hösten..var arbetslös några månader men nu har jag äntligen hittat ett jobb och jag trivs som fisken i vattnet. Världens bästa chef och arbetskamraterna är hur bra som hellst :) Vill aldrig tillbaka till skolbänken som det känns nu, men man ska aldrig säga aldrig.

Iallafall så har det varit ett omtumlande år. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker, men nu börjar ett nytt år med nya möjligheter. 2007 kommer att bli ett toppen år! :)


Gott Nytt År alla läsare och hoppas att ni har en trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tror också 2007 kommer bli bättre än 2006! gott nytt år :)

Postat av: Big Brother

Gott nytt år på dig med tjejen!

2007 kommer bli ett kalasår.

Kram

2007-01-02 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback