1 December

Idag är det storstädning som gäller. Håller på med nedervåningen just nu..ska damma lite och sen dammsuga sen är jag klar. Nästa projekt blir mitt rum. Där behövs en riktigt storstädning! ser ut som ett bombnedslag just nu..kan ju inte se ut såhär när Anna kommer på besök imorgon :)

I helgen är det jobb som gäller. 21 timmar på 2 dagar..det blir tufft men det blir en himla massa pengar ;) pengar är ju inte fel. Jobbar måndag och onsdag sen också..fullt upp.

Imorgon kommer anna som sagt..ska bli himla kul att träffa henne igen :) var ett tag sen nu. Vi kanske ska åka och hälsa på Malin med, och Emelie om hon är hemma, som åker till Australien på tisdag! Känns helt overkligt att de åker så snart..blir bara jag och Anna kvar nu, känns konstigt. Men vi måste iallafall hinna säga hejdå :)


Jag fick en ny mobil igår!! :D
men mer om det sen..för nu måste jag fortsätta städa. Kommer även lite bilder på gårdagens inköp..men som sagt..det får bli senare.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback