Storstädning

Idag har jag gjort något som jag gör allt för sällan -storstäda mitt rum. Jag har dammat, dammsugit, rensat bort alla saker som låg och skräpade på mitt skrivbord, gjort ordning bland mina filmer, bäddat sängen, hängt in alla kläder i garderoben/slängt kläder i tvätten + lite till. Skönt att äntligen få lite ordning och reda på rummet. Men om några dagar borde det vara lika stökigt som innan jag städade, det brukar bli så. Men det lär ju iallafall ta ett tag innan dammråttorna hunnit bli lika stora som de jag hittade idag, usch! Men, just nu är rummet skinande rent och jag känner mig nöjd.

Min lillebror fick också något konstigt jag-måste-städa-mitt-rum-ryck idag så hans rum är också rent och snyggt. =)


Kommentarer
Postat av: Thesseloppan

det är tråkigt att städa, men i bland behövs det verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback