Powerwalk och ännu mera jobb...

Tog en promenad innan frukosten imorse. Har inte blivit så mycket med det på senaste tiden, vet inte riktigt varför, har väl blivit lite lat antar jag :p Jag var ju så himla duktig månaden innan vi åkte till bulgarien. Gick minst en halvtimma varje morgon -det är bra för att vara mig måste jag säga ;p

81633-76


Det hade kanske varit lättare att hålla sig till sina nya vanor om man hade haft nån att gå med. Nu har ju jag i och för sig en hund som behöver rastas, inte enligt henne dock. Hon åker hellre bil eller sitter i cykelkorgen. Tar man med henne ut på en promenad så dröjer det inte länge förns hon sätter sig ner på baken och vägrar gå längre. Sen får man bära henne resten av vägen. haha . Dumma hund :)




Ska iväg och jobba en stund nu..skönt att man inte är helt arbetslös så man har nått att göra på dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback