Parteyy..

Nu har vi än en gång lyckats samla ihop gänget! Idag står tacos och uteliv i Halmstad på listan. Det ska bli mycket trevligt.

Sitter just nu i min kära brors lägenhet mitt i centrala halmstad och tittar på friidrott. Underbart skönt att komma hemifrån och bara vara. Har dragit på mig brorsans mjukiskläder och sitter här i soffan och myser. Ibland är det väldigt skönt att bara vara lite ensam.. men, om ungefär en och en halv timma kommer tjejerna och livar upp stämningen lite :D det är minst lika roligt det!


Nej nu ska jag gå och hämta brorsans tvätt...
see ya!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken gullig syrra din bror har, som är snäll och hämtar tvätten!

Postat av: Brorsan

Ja hon e supergullig ;). Men att hon använder mina mjukiskläder....hrmmmm :D Lägenheten e din anytime tjejen! (nästan) :D
Ha det gött så hörs vi snart! Kram

2006-08-15 @ 02:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback