Lugg, inte lugg?

Jag har funderat ett tag på om jag ska klippa min lugg till snelugg
igen men jag kan inte riktigt bestämma mig. Trivs ganska bra med
luggen som den är nu men den känns lite tråkig :S Har också funderat
lite på att låta den växa ut helt kanske? Fast det skulle nog inte vara så snyggt.
Jaja, jag hittade iallafall lite roliga bilder på
aftonbladet.se.




Skulle nog aldrig kunna tänka mig att se ut såhär i håret, möjligtvis som den tredje bilden kanske, men de andra är nog ingenting för mig :p



Jag har för övrigt varit i Gislaved idag och lämnat in min router. Den har inte funkat på hela sommaren :S Är lite trött på att använda familjens dator hela tiden när jag har en egen, så nu jäklar ska vi få den att funka!


Kommentarer
Postat av: Steffi

snelugg är skitsnyggt..funderar själv på det men vet inte om min bena vill ha det så??? men du skulle säkert va fin i det :)

Postat av: Lina

haha... du måste verkligen köra på den första bilden asså!;D gör mej den "lilla tjänsten":D:D:D du e gryum!

Kramar lina

2006-08-21 @ 16:28:16
URL: http://reggaegolfer.blogg.se/
Postat av: Joanna

Har alltid velat ha lugg men inte kunnat pga utav lockigt hår och en konstig virvel. Men snedlugg har jag alltid o gillar det, du borde kanske pröva det?

2006-08-22 @ 17:13:41
URL: http://nannaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback