Halmstad!

Idag har jag och mammsen varit i Halmstad och hälsat på brorsan :) alltid trevligt. Gick en runda på stan men hittade inte så mkt :S , ville ju ha ett par jeans men jag tror att jag får beställa från hm-katalogen istället, de jeansen jag vill ha verkar ju inte finnas i affärerna. :/ . Men jag köpte iallfall 2 baslinnen och ett fint halsband.
Jag hittade två bh också. två! Jag som brukar ha så svårt att hitta såna, så hittar jag två bara sådär..när jag inte ens behöver nån heller :p hehe. Superbra att det var 25% procent också! det säger man inte nej till ;)




Fick med mig lite filmer hem från andy också, så nu har jag nåt att göra på kvällarna igen..:)



Nu ska jag äta lite..bilder kommer sen! Ska bara ladda min kamera först ;) . har saknat den faktiskt..men nu har jag laddaren så jag kan börja fota lite igen! Yes!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hur är de linnena, krymper de mycket när man tvättar dem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback