Fruktsallad

Jag har gått och blivit beroende. Fruktsallad, det måste ju vara det godaste som finns. Och inte nog med att det är nyttigt, det går att variera på alla möjliga sätt också. Det går bara inte tröttna på!
Min favoritblandning innehåller:

  • Äpple
  • Galiamelon
  • Vattenmelon
  • Päron
  • Russin
  • Vinbär

Om man sen nödvändigtvis vill ha något till frukten så hittade jag ett jättebra och gott tips på en blogg här på internet, kommer inte ihåg var men iallafall, man gör såhär:
Smula ner ett knäckebröd i stekpannan. Tillsätt en tesked honung och låt bryna lite. Supergott att strö över fruktsalladen! :)

fruktsallad

Kommentarer
Postat av: Malin ännu en gång

Linnea..kan inte du tipsa mig om några snygga klädaffarer i london eftersom vi snart ska åka dit..såg på dina bilder och du verkar ju alltid lyckas...var du i centrunm på de vanliga gatorna..bond street, carnaby street osv..skulle vara roligt att veta. :)
Se ya

2006-08-09 @ 11:56:08
Postat av: emma

Vad gott det ser ut!

Postat av: Paulina

Mums, fruktsallad :)
Tack så mycket, kul att du gillade bilderna!
Lycka till med körandet! Tog faktiskt mitt körkort just idag :-)

2006-08-09 @ 19:16:09
URL: http://bryno.blogg.se
Postat av: Junitjej

Det ser väldigt gott ut med fruktsallad!

2006-08-12 @ 20:04:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Stina-Lee

åh vad gott! =)

2006-08-13 @ 12:17:26
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback