Dvd-boxar I like !

Fick min box med Desperate Housewifes i tisdags och jag har redan kollat färdigt på alla avsnitt. Man kan ju bara inte slita sig från tv:n! Det måste vara en av de bättre serierna som går nu faktiskt..längtar tills jag kan köpa den andra säsongen! =)

På tal om dvd-boxar så köpte jag faktiskt ännu en idag. (A) Denna gången blev det första säsongen med LOST. Jag missade de första avsnitten när det sändes på tv så det ska bli kul att kolla på. Den var ganska billig med så jag var bara tvungen att slå till ;)

81633-74


Jag tror att jag har blivit lite beroende av dvd-boxar! Finns såå många jag skulle vilja köpa..men, det är ju inte billigt precis :S jaja, en given box jag ska köpa är iallafall andra säsongen av desperate housewives! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback