Brödbak

Igår gjorde jag något som jag tänkt göra i flera veckor nu - baka bröd. Men inte ensam, (nejnej för det skulle nog inte gått bra) jag bjöd hit Lina. Alltid trevligare att vara två. Jag hade hittat ett recept på www.nlife.se som jag tyckte såg gott ut. Det var med blåbär och torkade aprikoser och detta bröd bakades inte på jäst, utan på bikarbonat.
Det blev ett väldigt gott bröd så det kan jag verkligen rekomendera. Gott och nyttigt ;)



Lillebror tyckte däremot inte att det smakade så väldigt gott, fast det kan ju ha berott på att han trodde att jag bakat en kaka och förväntade sig att det skulle smaka som sockerkaka, haha :)


Idag ska jag börja träna lite seriöst igen, har varit lite slapp i helgen tycker jag. Så nu ska jag sätta mig på träningscykeln en timma. pust!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men självklart linnea...du är sötast, så jag äter mycket av dig, inte så ofta sur aldrig sur. Ikväll är det film då..kuul..hoppas emelie mår bättre och kan vara med..nej nu kan jag inte skriva.. om ca 2 timmar smäller det!!
Tjohej

2006-08-16 @ 08:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback