Bit ihop..

Jag är jäääättetrött och seg och snuvig och jag tror att jag håller på att bli sjuk! :O Jag hade gärna gått och lagt mig nu och kollat på ännu ett avsnitt av lost men nej, om ca en timma ska jag åka till Gislaved, till nån konstig pub jag aldrig varit på innan. Inte för att festa -nej för det klarar inte mitt huvud av idag , utan för att träffa Sofie som snart iska väg till Kina. Hon ville att vi skulle komma dit, och självklart gör vi det :)


Sååå, det är bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning.


See yaa


Kommentarer
Postat av: emma

ushc, vad jobbigt att hålla på att bli sjuk!

Postat av: emma

ushc, vad jobbigt att hålla på att bli sjuk!

2006-08-26 @ 14:23:13
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback