Bakdag..

Idag bestämde jag och mamma att vi skulle ha en bakdag. Baka lite muffins och bröd och sånt..hittade ett bra recept på www.nlife.se så vi tänkte att vi skulle testa det.
Problemet var att vi inte hade någon youghurt hemma, så mamma tyckte att jag skulle till affären och köpa det. Nästa problem; det spöregnar ute! Men det skulle inte hindra mig, tänkte jag. Börjar leta bland alla mina skor men kommer fram till att jag inte har ett enda par vattentäta skor! Inte ens ett par gummistövlar! vad är detta!? Men iallafall, efter 10 minuters velande valde jag de jag trodde skulle vara mest vattentäta. Jag tog på mig mina skor och tog fram världens största paraply och gick ut. Efter 5 minuter hade mina skor läckt igenom och mina sockar var dyblöta. suck!
Jag tänkte att jag skulle ta en genväg för att fortare komma fram till affären. Det skulle jag inte gjort. Vägen jag skulle gå på var totalt översvämmad. Jag blev sur och gick en annan väg.
Hur kommer det sig nästan alla vägar blir swimmingpooler när det regnar? Väldigt irriterande. Fler brunnar tack!

Jaja. nu ska vi baka...
...vad gör man inte för lite muffins. haha ;p



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! nu är allting ganska rörigt, men det verkar hur bra som helst faktiskt :)vi får också ta en bak dag tillsammans. miss you too

2006-08-28 @ 18:37:03
Postat av: Andy

Alltså seriöst syrran, gör du nåt annat än bakar på dagarna :D

Du skulle behöva skaffa ett sånt, vad heter det.... vad heter det... JOBB hehe. Flytta till stora stan så fixar jag ett jobb till dig. ;).

Ha det bäst sis! kram

2006-08-29 @ 11:41:19
Postat av: Christine

hihi, så kul med bakdag! Ska jag också ta någon dag snart! =) Hoppas muffinsarna blev bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback